dissabte, 16 de maig del 2020

DILLUNS 18 DE MAIG

TASQUES PER AVUI

DITES I REFRANYS

Después de cumplir el deber, el descanso es un placer

Aquest refrany ens el proposa n'AITANA CAMACHO



QUÈ BÉ QUE S'ESTÀ després d'haver fet la feina.


QUÈ SABEU DELS TUAREGS I DELS DROMEDARIS?



Escolteu aquest text que us llegeix na Pilar



GUANYADOR de la 2a SÈRIE DELS ENIGMES

Per la seva constància i el seu enginy



EMANUEL ECHEVERRIA 5è B

ENHORABONA 



Comencem la 3a sèrie d'enigmes. Aquesta vegada seran  JEROGLÍFICS

Núm. 1


Cada jeroglífic valdrà 5 punts. 

Aneu alerta. Cada falta d'ortografia restarà 1 punt.


11 comentaris:

Anònim ha dit...

Vega. El gereolific s'ignifica m'espera.

Martí ha dit...

VOL DIR "M'ESPERA"

Daniela. ha dit...

Daniela 5è A
Mesperes?

Anònim ha dit...

Daniela 5èA
Mesperes?

Mattias Guevara Berrio ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

pera+vaso zumo

Alvaro Izurieta ha dit...

La resposta es M'espara

Emanuel Echeverria ha dit...

M'espera

Nadin ha dit...

Nadin Hadri Ahakam:

més + pera = m'espera.

Mattias Guevara Berrio ha dit...

vol dir m'espera

Unknown ha dit...

Vol dir "m'mespera"