dimarts, 28 d’abril del 2020

AVUI ANEM D'EXCURSIÓ DIMARTS 28 ABRIL


DIA D'EDUCACIÓ FÍSICA A CASA.

EL REPTE 

Podeu enviar fotografies a na Cristina fent el REPTE. (crisgrsabodega@gmail.com)

ANIMEU-VOS!!!

#JOEMQUEDACASA QUÈ FAN ELS NOSTRES COMPANYS

Avui na PAULA ens presenta la seva recepta. Diu que al seu pare li encanten.MMmm 

TORRIJAS DE LECHE
Cliqueu a la imatge i veureu la recepta.


I na VEGA ens ha enviat un video recitant de MEMÒRIA el poema de na Joana Raspall

CIRURGIA





ANEM D'EXCURSIÓ AL SALT DES FREUS

Farem una excursió diferent. Com que no podem anar més lluny d' 1km de casa, aquesta excursió la farem virtual. Us proposem un seguit de qüestions per treballar-la. Les teniu al full de TASQUES.

Per saber com es fa, seria interessant que visualitzessiu primer el video tutorial.



ENIGMA ( el conductor autobús)


Pista, no és el què sembla. Els verbs tenen molt a dir.


5 comentaris:

Daniela ha dit...

Daniela 5è A

La me a res posta es que jo tinc els ulls marrons i el conductor
Tambè.

Anònim ha dit...

Vega. Te els ulls marrons com jo. ja ja ja.;)

Anònim ha dit...

Los ojos del conductor son azules.




Paula Alonso 5ºB

Emanuel Echeverria ha dit...

Son de color marrons per que el conductor del autobus soc jo

Nadin ha dit...

Nadin Hadri Ahakam.

Com el conductor soc jo te els ulls marrons.